OSTOLASKUT

Ostolaskujen käsittely

Paperisten ostolaskujen käsittely on työlästä ja aikaa vievää. Sähköistetty ostolaskuprosessi vapauttaa organisaatiosi resursseja ydintoimintojen käyttöön!

Ulkoista ostolaskujen käsittely Aallon Tilitoimistolle. Saat kaikki laskut tarkastettavaksi ja hyväksyttäväksi pilvipalvelussamme. Hyväksyntää odottavien laskujen lisäksi pääset helposti käsiksi kaikkiin vanhoihin laskuihin asioiden tarkistamista varten. Ostolaskujen kierrätyksen käyttäminen ei ole sidottu tiettyyn aikaan eikä paikkaan.

Tarjoamme käyttöösi seuraavia ostolaskujen käsittelypalveluja:

  • Verkkolaskujen vastaanotto
  • Paperilaskujen vastaanotto, skannauspalvelu ja tulkinta
  • Ostolaskujen kierrätys sähköisesti
  • Ostoreskontra ja maksatus
  • Sähköinen arkistointi, jossa monipuoliset hakutoiminnot

Suoritamme itse laskujen skannauksen jolloin asiakkaidemme laskut ovat koko ajan meidän hallussamme ja saamme ne myös nopeammin kiertoon. Huolehdimme paperisina saapuneiden laskujen tietoturvallisesta hävityksestä sen jälkeen, kun ne on saatettu sähköiseen muotoon.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi niin kartoitetaan yhdessä tarpeisiisi sopiva palvelukokonaisuus.

Katso myös:

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.

  • Valitse millä alueella toimivan alueyhtiömme kanssa haluaisit asioida.
  • Kuvaile tässä vapaamuotoisesti organisaatiosi taloushallinon tarpeita ja toimintaa
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.